SANG, OPPTAK og Godt nytt år fra meg ønskes med dette nyttårskortet. :)

Nyttårskort fra meg til mine venner og bekjente. 
En nytårssang. <3
video:happy new year 2012 2013

Et Nyttårskort til mine bloggseere /-lesere/-lyttere
Det handler om å gi av seg selv. 😉 Jeg er for opptatt av å leke med
min ny-innkjøpte lyd for tiden (julegave foresten..) Så jeg har ikke
tatt opp noe nytt enda, men jeg fant noe fra ifjor som jeg kunne gi til deg.
Du kan dele det til dine venner om du vil 🙂 

Jeg har alltid tatt mange tak i meg selv både når det gjelder helse
og mye annet, så jeg har ingen nyttårs forsetter. Jeg syns jeg lever så “nøkternt”
som jeg kan uten for mye utskeielser. “” Inni meg nynner jeg på :
“..en får værra som en er nårn itte vart som en sku…”  hihihi…
Ps. Tenker innimellom på at jeg angrer for at jeg klippet vekk en halvmeter hår…) 

GODT NYTT ÅR TIL DEG OG DINE. 🙂

 

VIL DU FØLGE MIN BLOGG PÅ FACEBOOK, TRYKK PÅ DENNE
LINKEN OG MELD DEG INN I MIN GRUPPE: Susns sang og smurferi / susn.blogg.no 

#nyttår #video #live #opptak #sang #musikk #musikkvideo #happynewyear
#song #videoblogg #sangvideo 
 

6 kommentarer

Siste innlegg