Er du Curlingforeldre eller drittforelder…

video:curling foreldre eller drittforeldre

Inspirert av en artikkel jeg leste i morges og flere liknende jeg alltid leser.

Curling foreldre…?
Kan det være slike som er ute å spiller Curling
med en Høyang kaffekjele mens vi venter på at barna skal komme ut
å leke? :)) (…)
Og drittforeldre …er det da de som liker å være gode foreldre
men som samtidig lærer barna at verden kan være litt mer enn flott og
fin…og enkel  Jeg eeeelsker å skremme unga. Det har jo mine blogglesere sett
tidligere fra blant annet mine Halloween fimer…  Jeg liker å skremme
litt.. .
Jeg laget en film med en ny app på telefonen. Den ble kul nok,  (appen var bra) men
mine lesere hadde sikkert trodd jeg var farlig .Så jeg fikk lage en ny. (Denne)
Mitt yngste lille troll elsker  fjoll og fjott og annet idioti og hun elsker
å bli skremt og er ganske skvetten. Det gjør meg fort til en drittforelder….ihvertfall
vil noen kanskje synes det…heheh…. men ingenting er så kjedelig som unger som
begynner å grine  bare for en fleip eller en humoristisk vinkling på noe…
Curlingforeldrene har nemlig glemt å skremme dem litt … 😉 
Geipen rister og foreldrene begynner å dulle tvert. Eller ikke minst stille
en hverdagsdiagnoe… “næmmen er du trøtt kanskje…” Sææælig. Neida, ungen din
er bare ikke forberedt for den store verden. Du har vært for pedagogisk hele
veien… 

Begrepet Curlingforeldre kommer nok ikke av denne Høyangsporten riktignok…
men festlig alikevel eller??
Fra spøk til alvor. Vil du se disse videoene med Iphone eller Ipad, kan du 
bare kjøpe deg PHOTON den koster litt men husker ikke hva.  Bedre 
oppskrift  finner du på Julekalenderluka 24 i kategorien “annet” . der finner du alle
julekalenderlukene. 

 

6 kommentarer

Siste innlegg