Alle andre er gale…

video:miniskikonkuranse 2013

Flott at jeg i de fleste aktiviteter kan se på….hehehe…  (noen må jo filme
og ta bilder så vi får sikret bevismateriale….så jeg slipper
å brekke noen bein eller armer… eh…eller rygg for den saks skyld. De andre kan 
være gale, så jeg kan spare mine “lemmer” 😉 
Her er noen alvorsord før det braker løs med litt action på actiondagene. 

(Du bør ha på fullskjermmodus… for det ble litt for lyst  for meg… )
På slutten finner jeg det herlig med en urgammel aktivitet som gitar og sang rundt bålet.
De som ikke har vært med på det mangler en viktig “melankolsk” opplevelse…
…men fyttikatta så enkelt for tiden med gitaren. Ikke trenger jeg å 
drasse med meg hele  dritten inn i skauen ( 25 m innover…)  og ikke trenger
jeg å stemme faanskapet, og det beste av alt, jeg trenger ikke
klippe  neglene på venstre hånda for å klare å ta noen grep. :))
Ikke det… jeg har ikke spessielt fine negler i vinterferien, men det er 
vel i mangel på Betolv.. 😉 (vitamin) hehehe… 

Foruten  musikken rundt bålet (uten tilskuere forøvrig…) er det 
selvfølgelig meg i bakgrunnsmusikken… på begynnelsen, bakgrunnsstøy.
Jeg har nemlig lastet opp min nye APP for vinterferien. IMOVIE på Iphonen.
Den var jo bare geniiiiaaal ! Vips, så er det videoer uten å flytte de
først… men jeg har ikke flust av musikk på  mobilen, men som en musiker
/ sanger med respekt for meg selv har jeg jo  opptakene av meg selv. 😉
Takk til Sandra for blogghjelp 😉  

 

8 kommentarer

Siste innlegg