Ho Suillruinn slit med gubben… samliv er no herk… for noen !

video:mars 2013 blogg 1

Ja, ho “Suillruinn” har problema i livet sett… det skjønna vi jo…
mæn kanskje bæst å itj lægg sæ oppi det…eh….

Gi gjern`ho Suillruinn  ein “LIKER`T” på fjæsboka… 😉 :))
…Så fort kain main ta… 

Jeg kan selv innrømme hva jeg sliter med. Når noen byr meg på en 
Lækerol, MÅÅÅ jeg bare si nei takk… ikke av den grunnen at jeg ikke har 
lyst på men.. Når jeg kjøper en Lækerol selv, ja, enten de store eller de
små, så MÅÅ jeg spise opp HELE pakka. Jeg sliiiter virkelig med å ta 
bare en eller to… og det er jo kanksje litt VELL hvis jeg blir bydd 
på en av en  tilfeldig å måtte si: Ja, takk, kan jeg få ALLE?.. eh…
Det var dagens hemmelige, du kan selvfølgelig stille meg spørsmål
til spørsmålsrunden som kommer etterhvert. Sliter du med
noe sånt??…

God Lækerol-Påske ! 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg