KONKURRANSE IDAG Hvor kommer all galskapen fra…

Jo, den kan jo være i deg som et arvet egenskap… (faenskap) noe lærer man da…
Fra hvem ? jo selvfølgelig fra de du møter mest her i livet… 😉
 
video:mars 2013 blogg 2

Fatter`n lærte meg  en sang… synd at disse er av de få sangene
jeg husker utenatt…eh, men de er heller ikke særlig kompliserte da..
Heller ikke av de peneste, men det er alikevel viktig å ta med deg 
det du lærer her i livet. Ikke bare høste med deg det fineste, men og galskapen.
Før du veit ordet av det trenger du den veldig…ikke minst kanskje 
om du må komme deg ut av en kinkig situasjon med de aller mest 
seriøse og kjedeligste folk….hjeelpes… det er ikke bare bare… 

Lurte  du plutselig  litt på fattern og… (skjønner..) så finner du han i egen videoblogg :)) 
Ved å trykke “Husmorsmurferier” – ..og så bla deg ned til fattern med og
uten bakgrunnsstøy.  (Prøvde å trykke på lenke…men det fikk jeg ikke 
til.. :)) TO BAD- jeg skipper den lenka…du finner`n sjøl..)

KONKURRANSE:
Vil du være med på konkurranse? Trykk liker / Del  på Facebook  og kommenter, 
HUSK å skrive e-post adressen din i kommentarfeltet. 🙂 Du blir kontaktet
i slutten av Påsken på e-post.

PREMIE: Du kan vinne JULEPLATA -“Min Høytid” som er Julecd av meg. 
Dette da Jula varer helt til Påske 😉 heheh. God Jul… :))

 

10 kommentarer

Siste innlegg