GJESTEOPPTREDEN PÅ HANS-INGE FAGERVIK `S KONSERT

 

KONSERT I NITTEDAL KIRKE . 

Hans-Inge Fagervik er kjent for blant annet sangen FARVEL MARITA.  Sangen er brukt mye i sammenheng med
MaritaStiftelsen , trykk på linken om du vil vite mer om dette. 🙂 


Foto: www.fotodag.com  Besøk hans sider ved å trykke på denne linken. 

Maritastiftelsen jobber blant annet med Rock mot rus . Som tilbyr blant annet skoleforedrag.

Personlig har jeg et spesielt forhold til sangen ” Sang i  mørketid” . Særlig refrenget har brent seg fast i meg.
Dette fordi  jeg kjente til sangen fra jeg var liten og teksten kom stadig opp i minnet mitt. Et halvt år før 
jeg ble  syk (På sidene “Veien tilbake til livet” kan du lese mer om dette) malte jeg en bildeserie i acryl
Faktisk de første bildene jeg malte. 
Det ene bildet  bar deler av refrenget på nettop denne sangen. Naturligvis med et abstrakt motiv som passet
til teksten.

” Vi går imot sommer  – mot ei lysere tid – alt vil bli bedre  – og finar fordi  – der lyset bestemmer  –
der må mørket dra  – vi går mot den sommer`n  – der alt vil bli bra .” 

Nettop pga sykdom måtte vi flytte og med klump i halsen bar jeg alltid håpet om at det skulle bli
bra nettop den sommer`n. (…) Det er gått mange somm`re hvor håpet har vært like sterkt 😉 Inklusive denne 😉

Planen var ikke å synge denne sangen , men Hans-Inge er av de som som ser an folket på konsertene før han
velger sangene sine. 🙂 Så vi  slang med denne. Det føltes  sterkt ! ! ! Å få dele  denne
låta med han som har skrevet den var GODT !  🙂

De andre sangene jeg fikk “dele” denne dagen:
– La mæ gi dæ ei hand når du streve.
– Der kjærligheta bor. 
– Gla`i dæ 


Hans-Inge Fagervik “i farta” 🙂            Foto: Dag Bryhn www.fotodag.com 

FLIRE-SUS` N :))  GLISE-SUS`N :)) SMURFE-SUS`N :))

Hans-Inge synes jeg gjemte meg, så han pekte på fotografene som han sa “ormet” seg på gulvet: 
“Susann du må ikke stå der å gjømme dæ, du må komme fram så dæm får ta bilda”  :))
Noen sekunders posering med flir og klapp 😉 

Fotodag i arbeid :))

Avisen skrev :

Dette var en GOD opplevelse og jeg er takknemlig for å være en del av et slikt  arrangement. 🙂
Overskuddet gikk til Maritastiftelsen. 

VIL DU FØLGE MIN BLOGG PÅ FACEBOOK, TRYKK PÅ DENNE TEKSTEN
(evnt LOGG DEG INN) OG MELD DEG INN I GRUPPEN: 
Susns sang og smurferi.

#musikk #privatopptak #konsert #gjesteopptreden #videoblogg 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg