Motorhavari over fjellet….

video:trailersjfrn ved bergen

Et sted..ja, ..til venstre for Bergen, sånn ca en stund før….
midt oppå der ja…
..der fikk han motorstopp…;)
Det gikk så lasten spruta og spratt til alle kanter.  :))

Ønsker dere en fin dag, ..jeg for min del lurer litt på om jeg stod opp
med feil fot… jeg har foresten alltid grubla litt på den setninga der…hvilken fot er 
egentlig feil?? Kan man tenke seg om før man setter ned foten sakte 
på morran for å være sikker på at man setter den riktige foten ned?.. 😉 

Jeg har prøvd å legge meg ned igjen, sette meg opp på senga og prøve
sette den aaandre foten ned… men da trur jeg egentlig bare at morran 
skjønner at den blir lurt, for trur du det blei bedre du a?…Nope! 
Samma det, smiiil, bare smiiil 🙂 hehehhe…eller LE, da er du safe! :))

VIL DU FØLGE MIN BLOGG PÅ FACEBOOK: TRYKK PÅ DENNE LINKEN/
TEKSTEN OG MELD DEG INN I GRUPPA: Susns sang og smurferi.

Her blir det og publisert om jeg skal opptre med sang eller annet. 

Fikk jeg deg til å smile? DEL DENNE OG FÅ EN ANNEN TIL Å SMILE.
Beste middel mot nedover rynker. :-))  

Får du ikke sett noen av videobloggene, kan det være at du har Iphone eller android
telefon, da trenger du å laste ned en APP som heter PHOTON,

Den ser slik ut: 

Neset gang du går inn på bloggen min åpner du denne appen og går derfra 
inn på dette innlegget og for å se videoen trykker du på symbloet “LYNET” nederst til høyre.

 

#latter #humor #komisk #vits #pingvin #lastebil #trailer #latter #glede

 

4 kommentarer
    1. Er det ikke typisk 😛 Sånt sjer alltid når man minst vil det skal sje….
      hahahaa, er ikke dum den morgenen! xD

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg