Rynkene forsvant på 45 sekunder….

Når du oppdager at du ikke kan sole deg normalt fordi du får fjeset
fullt av hvite striper i det du er ferdig med solinga…
For ikke snakke om de stripene på magen…når du satt bare  “litt”  bøyd…

Da er det duket for en “bad-soleseg-day” …hmmmm….
 

 

Hjernen jobber…Finn på noe LURT og det FORT… Kan jo ikke ikke sitte
å strekke ut rynkene hele tida heller da…


DER JA ! ! ! DER HAR VI` N…. 
Da kan jeg sole meg igjen…uten å bekymre meg… over rynkestripene.. Gudskjelov
har jeg  for det meste SMIIIILT så rynkene ikke går nedover, (i det minste..) som på sånne
sure kjerringer som har vært for mye sur…
men dog, magan da… takk o lov skal ikke magan vises til så mange så da fortsetter
jeg bare å nyte min 3`dje espresso… Teiper ikke  opp magan nei…

Ha en fin dag  alle smilerynketrynefolk ! 🙂

VIL DU FØLGE MEG PÅ FACEBOOK?
TRYKK HER og meld deg inn i gruppen: Susns sang og smurferi 😉

#rynkefri #blikvittrynker #smiletryne #rynkefjerning #blirrynkefrifort
 

24 kommentarer

Siste innlegg