Har du sett min nye KICKBIKE ! !

Gubben  har mange gode forslag. Noen gode og noen ikke fullt så gode.

Jeg håper dette er ett av de bedre 😉 …kan fortelle om de dårlige senere.. 😉
Ja, jeg kan sykle litt…innimellom , mye jeg kan
gjøre LITT ! Nå har han fått meg til å gå i anskaffelse av en Kickbike…
Ja, som om jeg liksom er den store idrettsutøveren… NOT! ..heheheh…
De fleste vet at jeg  holder meg mye (mest)  rolig… og den treningen jeg får, er mest for 
å styrke ryggraden, hoftene og magen til å holde meg “oppreist” 😉

Jeg vet mine venner og er imponert over at jeg kunne gå ned 20kg i vekt for en tid tilbake
“UTEN” trening. Det er kostholdet.. Jeg har en rygg som en Gæmlis og prøver stadig å tilpasse
min sykdom en tilværelse med RIKTIG trening. Vanskelig i kombinasjon
med ME…forøvrig…
Derfor var jeg spent på denne  kickbike`n…
Ville den  gjøre meg FOR sliten eller ville den gi meg litt riktig bevegelse for
ryggen?… Tja.. det  var jo egentlig bare å prøve…

   

Dette er selvfølgelig bilder for at du skal tro at jeg skjønner mye av dette…, 
.. til og med jeg skjønner at jeg må ha hjul for å sykle… , men gubben er
en av Reodor felgenvenn… så han fikser det meste…hva han gjør på bilde nummer
2 vet jeg heller ikke… tror han vet det… 😛
Jeg prøvde å få det til å se ut som jeg var veldig behjelpelig med å gi han ting, 
skruer, verktøy og sette instruksjonsvideoen på play og stopp litt sånn passende… 
Egentlig sånt arbeid som jeg er god på … Skal ikke undervurdere håndtlangeroppgaven..

Så er vi klar for snørekjøring.

…Nå denne voffsen min…puddel`Louie… Ja, han skal faktisk dra… Jeg er vant til 
store hunder, schæfere fra barndommen og unga ønska seg et marsvin…
vi syns da Louie ble sånn midt i mellom dette… eh..
De som tror han er for liten for å dra…kan ta seg en bolle… Detta går så det
griner. Okey…så var det ikke lange turen vi tok på jomfruturen…men så var
det heller ikke mange “Kick” jeg trengte heller… Kan jo legge til at med en ledesyklist
går det vel best…eh…  

Absolutt Me-vennlig… dette sparketøyet 😉 .Terningkast 6….Jaa, jeg synes det er best på flata..
Etter  denne lille runden, kjente jeg det absolutt  de stedene ryggen bruker
å låse seg ! Da prøver vi leve litt… 

Takk til Lena Boysen for å komme med en slik  kul greie 🙂 

 

4 kommentarer
    1. hihi, ja det der var da litt av en doning 🙂
      Har aldri sett noe sånt jeg…
      Men du er hjertlig velkommen søta 🙂

    2. Haha du er herlig uhøytidlig 😉 sånt liker jeg .-) det er deilig å være så trygg på seg og sitt, og kunne dumme seg ut litt og bare flire av det hele .-) og i tillegg få andre til å trekke på smilebåndet 🙂 også tror jeg at jeg må inn å ta den “Mensa” testen din hehe…..sjekke IQ her….scorer nok høyt ja..el ikke hehe. Ha en super kveld videre!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg