LESERTALL TIL HIMMELS… søk dekning !

Må innrømme det at jeg ikke startet den bloggen her for å bli noe typisk blogger..
Ikke skjønte jeg helt hva blogging var heller… det kom litt etterhvert..
..eh..Er  vel mye jeg ikke skjønner stort av enda, men setter man opp et “passe int `ligent” smil
til det meste… så vet jeg at ting “orn`er seg for snille jenter” 😉

         

Hvordan se intelligent ut:  “Int`lent” 
Smil, litt selvfølgelig, prøv ikke å sjele…det sliter jeg foresten litt med.. hodet 
litt , bare litt på skakke, eller rett og… (prøvde du? Ser du det for deg…?)

Er du i tvil om du er intelligent…må du gjerne ta en personlighetstest som
“vi” her i Smurferiet kan gå god for: TEST HER 🙂 Skal du foresten 
føle deg sterk…så ta på deg det en venn av meg, politiker forøvrig , kalte
for MAKTSKO. På med høyhelte sko. Får du ikke makt med de, ta de av 
og dunk et par ganger i huet på de du vil ha makt over.. (med skoen..)..hjelper
det ikke…. SÅ LØP!!  

Jeg liker IKKE når det blir for bratt rundt meg… Jeg ser helst at det er flatt…BTW
Ettersom jeg akurat har prøvd ut
linser regnet jeg med  jeg hadde fått feil linser da jeg så lesertallet var 
passert 2000… hjælp, og  mer.. Kurven ble alt for bratt for meg…
så jeg kastet linsene… tror ikke det er noe for meg..
Jeg ble vist ikke kvitt synsforstyrrelser eller dobbeltsyn…

Nå lurer jeg litt på om brillene mine er bare å kaste de og, for idag ligger jeg litt vel høyt
synes jeg… kurven på leserstatistikken ble litt bratt for meg… Ja, da kaster 
jeg brillene.  🙂

Til de som tror at kategorien “Husmorsmurferi” har noe med å være en 
perfekt husmor…så tar du feil…eller foresten , det er vel litt rett også… kjente jeg ble litt 
usikker nå, men… det er ren og skjær galskap ! Det er den beste medisin for det
meste…   Bare å fåå det UT ! :)) 

 

 

9 kommentarer

Siste innlegg