VIL DU HØRE LÅTA PÅ LÅTKONKURANSEN BANDWAGON ??

NON STOP !  STEM I VEI HVIS DU VIL HØRE MER AV MEG ! 

Nå har jeg lagt ut en låt på bandwagon, en låtkonkuranse.
Vil du høre den ? NON STOP – TRYKK HER Håper du liker den og vil stemme.

Jeg er ikke den kjappeset  desverre når det kommer til konkuranser.  Jeg liker faktisk 
ikke  konkuranser. Jeg eier ikke konkuranse innstinkt…
Jeg synes faktisk ikke det er helt riktig å konkurere i kunstneristiske uttrykk.
Det meste er jo fint i seg selv. Jeg har noen som synes jeg bør gjøre det, så
jeg har nå lagt ut denne låta på nett. 🙂 Så , ENJOY ! 😉

Denne låta er laget av musikalske venner av meg : Tor-Øyvind Quille, 
Tommy Henriksen, Åsmund Jensen og meg.

Jeg har og skrevet en del musikk selv. Noen både tekster og melodier ,
men og noen i samarbeid med bekjente og venner. Ja, noen av de kommer nok
ut her etterhvert, men det er når de er produsert ferdig.  

Det ligger flere sanger av meg på youtube eller TRYKK HER hvis du vil høre mer.  
Eller mine Sang og musikksider finner du deler av mitt musikkliv. 

FOTO: www.fotodag.com

 

Jeg har latt mange sjanser går fra meg, (…) pga helse og andre viktigere valgt
i mitt liv, tro meg. Jeg gir  meg selv derfor en sjanse 
nå, selvom det er konkuranse. I det minste får  flere høre låta.

Jeg ga ut  juleplate i 1998, og vet at mange
venter på at de skal få høre noe helårsmusikk. 🙂  

Håper du synes låta var fengende og fin 🙂 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg