LIVE OPPTAK i Romerikesblad. Juryen liker Non stop!

Låta vår , Non Stop ble fremført i Lillestrøm nå i helga.

Bandet bestod av: Tor Øyvind Quille på tangenter, Åsmund Jensen på gitar, Nils Alex Rama Engeness
på bass og Erik Musum på trommer.
Kordamene var: Mai Eckhoff Morseth og Anett Blomseth Kjepperud.
Med på korarr. hadde vi vi hjelp av  Anders Kjepperud.
Tusen takk for en herlig dag med dere  alle ! 

Jeg i konkuranse… Jeg som ikke liker konkuranser. Det viktigste er uansett
å ha det morro. Jaaaa, vi kosa oss ! 
På denne lenken finner du LIVE OPPTAK AV LÅTA 🙂 

 LIVE OPPTAK AV NON STOP

Foto: Sandra Sundquist Sandvik   Blondetutta`s blogg 

 

Romerikes blad finalistene sjekk gjerne ut resten av det som skrives 😉

Mange fine låter er med i låtskriverkonkuransen. Noen  har og delt ut tarningkast på låtene. Festlig! :-))

  

 

 

Denne låta er laget av flere enn meg: Åsmund Jensen, Tor Øyvind Quille og  Tommy Henriksen.

Ja, jeg har mange låter , enda er de ikke laget ferdig, men den tid kommer 🙂 
I mellomtiden får du  spille Non Stop… Eller Juleplata mi , for de som har den 😉 

VIL DU FØLGE MIN BLOGG PÅ FACEBOOK: TRYKK PÅ DENNE TEKSTEN,
OG MELD DEG INN I GRUPPA: Susns sang og smurferi.

HEr publiseres det også noe av det jeg opptrer på 😉 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg