Opptreden HJERTEFRED 2013

HVA KAN DU GI ?? 

Et av mine mottoer er :
Hva kan jeg gi?  Noe enhver kan spørre seg selv om i de fleste situasjoner.
Denne gangen kunne jeg bidra med sang, som så ofte er mitt bidrag. 🙂

 Hva er HJERTEFRED  ?? Sjekk ut linken hvis du vil vite mer om det. <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 

                

Alltid morro å samarbeide med nye musikere. Denne gangen bestod bandet av:
Gisle Røen Johansen – saxofon, Egil-Arne Bakken – trommer, Tom Granerud – piano , Hans Olav Trøen – bass, Rune
Melby – gitar. Flinke gutter ja!!! 🙂

                                                             

Ja, det var regn med opphold til tider og yttertøy som gjaldt, men til tross for gråvær  var det mange som  deltok
på Hjertefred Eidsvoll 2013. Noen av bildene er tatt av Thea Harmens Liaker , Tusen takk Thea!! ,.. noen fra iphonevideo og noen
av Marthe Ruud. 

Tiltross for  været var det mange som fant det godt å komme på Hjertefred i Eidsvoll. 
Jeg er og takknemlig for å få være en del av noe så fint og godt!! 🙂

God helg, ønskes fra Susn.<3 <3 <3

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg