SUTRETE GUBBER OG SEXY SLANKE KVINNFOLK. Slank på få sekunder.

Sutrete gubber og sexy og slanke  kvinnfolk på få sekunder.

 Julebord, bursdager,  familieselskaper og annet moro. Hurraaa for alle festkledde. 

Jeg prøver å motivere meg selv til å se flott ut der jeg stapper på plass litt sånn småslaskete hud 
nedi et mareritt av en fuckings hold-in strømpebukse,
str small vel og merke  som absolutt burde vært medium, men i håp om å se enda 2 hakk mer sexy ut har jeg valgt small.

Jeg danderer hud som har båret 2 velskapte unger og dytter rævva på plass i de utsydde  rompeposene på hold-in`n,
mens jeg funderer på : OLD-IN,  burde så absolutt være ordet.. gamlisser blir IN, eller føler seg INN eller for den saks skyld,
gamlisser VIL inn, for før du vet ordet av det  har den helv…. strømpefaansbuksa rakna pga at neglene
selvfølgelig ikke var slipa FØR jeg er ferdig påkledd..

 

FERDIG !!!  Kast driiiten og åpne opp den nye, joda, small den og jeg lever i håpet. 
Her skal det slankes på få sekunder  om det skal grines eller ikke…
Jeg må innrømme at  denne rumpa kunne sikkert vært noen hakk mer hard og spretten,
for det ser ikke akkurat naturlig ut  bakfra, FLAT faktisk…
Drit i det, jeg fortsetter, danderer magehuden som sikkert kunne  trengt både analkrem og hva de 
make-up-lærde ellers bruker for å få rynker  glattet ut..

 

Fyf…der rulla den ned. Kjenner det er bra det ikke står sarte sjeler ved min side nå
eller små barn som skal lære seg  nye ord, det gikk selvfølgelig ikke, den ruller bare ned. driiit !!

 

Jeg finner en medium, med høyt liv denne gangen. Joda. Den går litt lettere
så får vi si jeg blir SLANK og SEXY NOK i denne..

Neste  skrit., Pushup bh, for å få puppa et ti-talls  cm lengre opp.  Jeg glemte smøre meg med olje på huden
så den ikke blir sår, og strukket  når jeg tar den av, for den skal få grave seg DYPT inn i sideflesket iløpet av kvelden.

Når den er på plass  drar jeg hold inn`n OVER bh stroppen så det ikke blir noe bulker og jeg selvfølgelig blir
seende like rett og perfekt ut som dokkene i  butikkvinduene? ikke en skrukk , ikke en bulk. 
PERFEKT om jeg tør  prøve å se meg i speilet…eh. .. 

Å være enig med mitt selvbilde, eh… for det har jeg lært. Se deg i speilet, si at du er flott!! ÅKKESOM!! 
Det er viktig.. 

 

Så er det habbiten.  Nå er jeg faktisk så stiv av den strømpebuksa at jeg kan like godt velge den trange buksedressen?
ja som jeg er sikker på å måtte be med meg en betrodd venninne eller  svigermor på dass for å i det hele tatt
kunne  få tømt meg ,  for  glidelåsen får jeg i hvert fall ikke opp sjøl?

 

Så er jeg klar for neglelakk.. Et par strøk så bør jeg sitte rolig en halvtimes tid så det får tørket.
Mamma, kan jeg få  200 kroner, jeg skal blabla?… joda, så må jeg NEDI veska 
WTF, Sååå himla enkelt med nylakka negler, der ligger lommeboka mi under bilnøkkla 
så var den negledrittlakken ødelagt.

 Ferdig sparkla og huden som selvfølgelig gløder av elektrodokkesyndromet  (solariumsfarge)  

..er jeg klar for et par fine øredobber. Takk og pris gikk den første fint inn i ørehullet. 
jeg sliter litt med den andre, og  sliter enda mer, og fa., fuck, er`e muli?? Er`e GRODD IGJEN ELL ?
 Jeg synes da ikke det er lenge siden jeg stakk opp det jæv-pip hølet. DERMED ER VI I GANG
med  husmorkirurgi igjen. Øreflippen er helt rød og inni der hvor det BURDE vært et hull er det en stor klump.  
Oppskriften herfra kan de fleste.  Brenne en nål..og fa-pip, fu-pip, drit og draaaaaaa.DER var den inne. 

 

Minsten kommer innom og lurer på om det går bra. Ja for all del, alt er  som det bruker å være og kan være.

Jeg har vondt i kneet mamma: Elskede barnet mitt, med kjærlig stemme… vil du at jeg skal sparke deg i det andre
kneet så  du ikke kjenner smerten i det kneet du har vondt i nå? 😛 😉 
Minsten er ikke blottet for mine idiotiske ironiske måte å snakke på når jeg er litt småstressa. 
så hun begynner  gudskjelov å le. <3

 

Du skjønner det jenta mi at det gjør vondt å verrra kvinnfolk. Det er ingenting som heter å være
prinsesse skjønner du, det er bare sånne nymotens foreldre 
som ikke lærer unga sine hvordan denne  FIIINE verden er.. 😉   

Jeg finner frem  de høyhelte skoene, 
skitt i dag må jeg ha de som egentlig er et hakk for små..og driiitvonde,   de som jeg
sparte mange hundrelapper på å kjøpe når gubben kjøpte seg de dyre…
jeg kjenner det nok ikke utover kvelden alikevel. Skal nok klare det og…

 

Jeg oppdager det er 12 min til vi skal være i selskapet. Gubben kommer smilende inn på badet klar for å dusje.
Jeg: neimen jøsses  elskede, skal du begynne så tidlig da.. du bruker jo vanligvis bare 5 minutter du… 

Han ordner seg , spør meg selvfølgelig: Elskling, du har vel klærne mine klare?  HEPP,  selvfølgelig har jeg det?.
Henter det til ham? før han kommer med en kommentar : MÅ JEG VIRKELIG HA PÅ SLIPS ???? (jamrete, sutrete)

 

 

                                                 

VIL DU FØLGE MIN BLOGG PÅ FACEBOOK: TRYKK PÅ DENNE LINKEN 
OG MELD DEG INN I GRUPPA: Susns sang og smurferi / Susn.blogg.no 

Vil du følge meg på Instagram: Susnpusen 

#kjoler #strømpebukser #negler #julebord #selskap #selskapskjoler #fest #slank 
#fake #blislank #sexy 

18 kommentarer

Siste innlegg