HJÆÆLP, JEG MÅ PÅ DO? Må ha hjelp til papiret.

Trøbbel på do Jeg måtte vente på hjelp 

Jeg skulle gjerne vært ingeniør i dette faget, men er jeg det? Nei!
Føler du deg smart når du må rope på noe fra dass? Nei..
Særlig ikke fordi du ikke får ut dasspapiret fra mater`n. 

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=”/>
 
Så kommer da denne kjekke , unge, festlige nevøen inn til tante-idiooot.
-Hva er det tante?
-Ja, hva ER det lizzom? sier jeg..
– Trenger du hjælp?…
-Morsom ell …?! :))

-Nå tar du å hjælper tanta di så hu får tørka seg..  !!  

                                             Joda, han gjør da det, med bredt gliiis om munnen :))

                                 

Jeg synes egentlig han burde fortsette å være kreativ..neste gang  kan han jo lage denna… :))

                                   

                                 Så får vi se hvem som tørker seg… helst uten dasspapir bak på rullen 😉 

#dasshumor #dorullholder #legohydraulikk #lego #dorullholder

 

3 kommentarer
    1. Ha-ha, herlig .-D Ja, det hadde vært noe med de tusen-lappene, uten dopapir bak ja 😀 Moro-kar han nevøen din da 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg