KURV MED BABY PÅ DØRA – HOLY SHIT!

Jeg åpnet døra og der ut i mørket stod en kurv. Bitteliten kurv
med noe oppi. Åååååå, kjæææære venn, HOLY MAKARONY !!

Lyset i oppgangen er på sparebluss, så det skrur seg av når det ikke er bevegelse
i oppgangen. Derfor var det mørkt.
Tusen tanker gikk gjennom hodet mitt om drømmene om en baby i en kurv
på døra fordi mine svangerskap er verre en omganssyke i månedsvis…og nå
hadde  liksom  mine drømmer  gått i oppfyllelse  😀 
Jeg skulle bli mor igjen..uten kvalme …  

Det jeg trodde jeg så:

Fremtiden kom som revy, eller motsatt…eh…hvis det går an.. 

Ååååå, nå kan jeg jo hekle litt babytøy, og skifte litt drittbleier og nattevåke og
vaske gulpefiller …og…i det hele tatt alt som følger med.

Joda, synsforstyrrelser er nå en ting, men briller og morgentåke er nå en annen ting..

Drømmene varte ikke så lenge for når jeg  lurka meg ut i mørket så bevegelsesdetektoren
slo inn kom lyset omsider på… Pupillen  gjorde jobben sin, sakte men sikkert, og jeg så 
noe helt annet..

Det var riktig nok en kurv, med noe rart oppi, men IKKE en unge.

Og jeg så for meg at, der fløy den drømmen og virkeligheten

datt ned i hodet på meg som den i hverdagen stort sett gjør for de fleste 😉

Det er tid for å sortere.
Noe vi ikke har gjort fullt ut her vi bor.

Ja, så var konklusjonen dermed det at. 
Babykurven symbolsk sett sikkert var: Vår verden i babykurven. Her skal
det jobbes for miljøet og vår jord… i store ord 😉 
Ikke minst, jeg bør ha brillene på meg når jeg åpner døra…men hvor er 
brillene mine…noe som selvfølgelig er en heeelt annen historie :))

Hepp !! 

#miljø #matavfallsposer #babykurvpådøra #miljøvennlig #avfallssortering
#nyebriller #synsforstyrrelser #tåkesyn #finnebrillene

 

 

12 kommentarer

Siste innlegg