DEMP ISHUNGER OG GODISHUNGER MED SMOOTHIE`s , Min nye superblender redder meg :))

BLENDER Med stor B 🙂 
Endelig har jeg fått meg  en ny blender. RAW blender,
Hvem skulle tro at man kunne bli avhengig av en duppeditt som
en blender..? Det er sikkert mange som har en stående
som ikke nødvendigvis har hatt så mye glede av det,
men det har jeg hatt. Og alle de andre i familien  har også nytt godt av det:)

Her i huset spiser vi veldig ofte smoothie til kvelds eller andre måltider.
Da vet jeg og at vi får i oss deler av  “5 om dagen” når vi plusser på
middagen osv…

Denne gangen måtte jeg  slå til,og få tak i noe robust, for med årene
har familiens behov blitt noe annet enn det var for en del år tilbake, og blender`n får kjørt seg…

Jeg  har noen antall billige blendere jeg har “brukt opp”, så jeg fant til  slutt ut at jeg fikk finne
meg en som klarte “trykket” 🙂 TRYKK HER HVIS DU VIL VITE MER

Jeg har som sikkert fler enn meg “Ulvetimer” eller tider på kvelden…(etter  det
store middagsmåltidet naturligvis) jeg fyser etter noe. Da MÅÅÅ jeg bare ha IS. 

Jeg har alltid vært svak for is og med denne varianten kan jeg nesten
spise så mye jeg vil uten at det nødvendigvis er usunnt. 😛

Jeg lager  smoothie til alle som er hjemme og restene slenger jeg i plastbegere eller i de 
gamle velkjente Tupperware iskoppene. Iskoppene ser ikke spessielt fancy ut, men du verden,
de duger, vet ikke fra hvilken tid de er fra, så det er noen barnetenner i dem. 
LES OM BLENDEREN HER

  

 

Genialt nok passet den under isbitmaskinen, så jeg slipper å ha isbiter utover hele kjøkkenet
hver gang jeg iherdig prøver å hente is i den runde blenderen 🙂

Det er faktisk 2 hestekrefter i blender`n…så jeg  tenkte en tanke på om jeg
skulle ta den med å prøve den bak gummibåten.. 😉 heheh… 

Denne tåler også varmmat, så jeg burde absolutt hatt den da jeg laget barnemat
når minsten var liten. 

                                      

Gjett om jeg gleder meg til IS. Den  er med Massse Papaya som jeg var så flink å 
skjære opp i biter for en stund tilbake og få det i poser (flatt) i fryser`n. Dermed var det 
lett å skille de fra hverandre. Du har sikkert og Bananer som blir fort brune… Synd ikke
jeg blir like fort brun som bananene…men 
da er jeg kjapp med å gjøre det samme med de, så jeg har til Smoothie. Selvfølgelig bruker
jeg og massse av de  ferdig bær og fruktposene i butikken. 

I denne  Smoothien brukte jeg : 
-Papaya,
-frossen bananer og en  halvbrun  ufryst fra skåla… 
-1 liten boks annanas i biter 
En del usukret annanasjuice  og noe vann.
Deilig ! 🙂 Smatt smatt, slurp slurp! :)) 

                                                                

Dette bildet er tatt fra siste  runde med den gamle blenderen, defor klumper..
Dette var nemlig det siste verset den sang 😉 

VIL DU FØLGE MIN BLOGG PÅ FACEBOOK, TRYKK PÅ DENNE TEKSTEN,
OG (evnt. logg deg inn) OG MELD DEG INN I GRUPPA: Susns sang og smurferi.
 

#Rawblender #kraftigblender #smoothie #smothieis #smoothies #blender #blendertilrawfood
#godishunger #smoothie #sunnis


 

12 kommentarer

Siste innlegg