ULYKKELIG HVIS JEG VELGER DET… LYKKELIG ALIKEVEL :)

Så gikk alt til helvete igjen…

Det kostet mye med alle disse ingrediensene..
men mest av alt  kan jeg bare  le… Halve dagen brukt opp…

           

 

…meeen, LIKE BLID… Jeg titta flere ganger bort på krateret av  en kake…
og lo høyt… kunne i grunnen ikke annet… 

Den så “geleaktig”  ut  de første sekundene jeg løftet av formen….så brått stemte vist ikke det så
bra  alikevel..  Den var ikke nok gelaktig…,
På ettellerannet tidspunkt har det nok skjedd noe, men hvor, det vet jeg enda ikke…
den hadde stått i mange timer i kjøleskapet og det stod ingenting om at den skulle i frysern…
Jaja, så erè på`n igjen… :))

Joda, vi spiste av den litt rett fra benken og selvfølgelig som en haug på tallerken
..og den var vannvittig god på smak. 😛 Ingen tivil om det !!  Det er Rawfood
kake og den var melke, gluten, eggefri… og  ganske sunn. Jeg  bruker alltids å prøvelage
de nye kakene mine og det var takkolov ingen bursdag eller annet selskap denne gangen. 😉

VIL DU FØLGE MIN BLOGG PÅ FACEBOOK, TRYKK PÅ DENNE TEKSTEN, Logg deg på
og MELD DEG INN I GRUPPEN: Susns sang og smurferi. 🙂

#helveteskake #kakenflyterutover #misslykkakake #rawfoodkake #misslykkamokkakake
#rawfoodmokkakake #misslykketrawfoodkake #misslykketmokkakake #mokkakake #faanå

                                       

 

 

 

 

17 kommentarer

Siste innlegg