Gale eiere, gale hunder !

Hr. Hund er glad for serveringa han får.


Menneskets beste venn? JA 

 

Louie er en god venn, og han elsker å delta på dusteleker..
Jeg vet mange som  synes sin hund oppfører seg som resten av sin familie på to bein.
Så hvis vi er fulle av galskap, har  selvfølgelig “dog`n” også sin galskap og blir 
med på leken. 

Denne gangen hadde noen åpnet godteriskapet under kjøkkenøya og ikke lukket 
skapdøra… der står det og hundegodis..men foran hundegodisskåla denne gangen
lå denne smurfpakken… så han trodde vel den var av hans  godis da.. 😛

Vil du se mer av vår hund finner du dette under kategorier -Bikkja, Ulldotten
øverst til venstre her på bloggen. :))

Jeg ble inspirert av en annen spisende hun her på youtube…og jeg lurer ofte på
hva som gjør at man finner glede i bare å finne på det…, hva som gjør at
man bruker tid på slik idioti…men jeg har funnet ut at det er stort sett
alt som kan bidra til litt latter som  inspirerer …tror jeg.. :)) 

En får det ikke mer morro enn en lager sjøl. God helg! 
 

#dvergpuddel #familiehund #allergivennlighund #morsomhund  

 

10 kommentarer

Siste innlegg