Dilla på pjoning :) “Heklavanter” uten fingre.

Så enkelt og raskt for utålmodige sjeler 🙂

I løpet av en skravletelefonsamtale pjonet (heklet) jeg den ene “vanten”.
Etter at paret var ferdig og minsten fikk prøve de, ble det klaging tvert! De var litt trange..
greit! Første venninne som kom inn med mindre hender ble den heldige. 🙂 Værsågod!

Jeg gikk raskt i gang med neste par…

Da det andre  paret var ferdig var det fortsatt klaging… hun ville ha fingre… Sorry, det gadd jeg ikke
lære, men vips så hadde jeg laget avkneppbare vottetupper 🙂

    

 

Jeg startet med 22 luftmasker, da ble det en ca 6 års str. De siste startet jeg med 24, men kunne nok
heklet 26 luftmasker også til en 8-10 år. Jeg kunne sikkert laget de et hakk lengre også…utrolig nok… ungene
blir større enn vi tror de er :-))

Garn: Fritidsgarn – Sandnesgarn
Heklenål: 5,00

VIL DU FØLGE MIN BLOGG PÅ FACEBOOK, TRYKK PÅ DENNE TEKSTEN / LINKEN
OG MELD DEG INN I GRUPPA: Susns sang og smurferi.

Her kommer det også opp når jeg deltar på musikalske arrangementer
eller konserte. 🙂 

Vil du følge meg på Instagram: Susnpusen , heter jeg. 🙂

#pjoning #heklavotter #heklavanter #hekling #heklepjone #pjonavotter  

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg