HEKLA 17 mai blomst og sløyfe.

Kveldskos med kjappe prosjekter.
Min søster har nå  lært seg at de gangen hun handler garn eller annet fint , så MÅ hun alltid kjøpe med 
dobbelt opp. For når hun kommer hjem og viser frem hva hun har kjøpt, så
sier jeg: Hvorfor kjøpte du ikke med til meg ? :-)) 

Hun ønsket seg hekla 17 mai blomster og sløyfer,  og  jeg  er selvfølgelig glad for å kunne
innfri et ønske. 🙂 

Tusen takk til SOLGRIM. BLOGSPOT for superdetaljert oppskrift. 🙂  Blomster var av de første “dillene” 
jeg fikk da jeg lærte å hekle, men alltids greit å ha en oppskrift. 
Det blir nok mange flere av disse.  🙂

                                 

 VIL DU FØLGE BLOGGEN MIN PÅ FACEBOOK 
   TRYKK HER og meld deg inn i gruppen.
 

#heklablomst #hekla17maisløyfe #hekla17maiblomst #oppskrifthekalblomst #oppskrifthekla17maiblomst

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg