Sangkonkuranse, bloggtoppen, heia den som vinner. :-)

 Feirer min plass på bloggtoppen / Nå skal vi underholdes

Av en eller annen grunn har jeg tilfeldigvis sluknet etter de første innslagene…
hvert år…hmm…

…men en ting fikk jeg med meg… før jeg sluknet , … .og det er jo positivt å bli husket. 
Så en gratulasjon sendes til vinneren. Selv feiret jeg min plass tilbake på bloggtopplista
med et heklet skjegg til meg selv til morgenkaffen. Av ull… 😉

VIL DU FØLGE BLOGGEN MIN PÅ FACEBOOK,: TRYKK HER 

#heklaskjegg 

 

4 kommentarer
    1. He-he, din lille conchita 😀 Ja, da fikk du med deg vinneren. Det er vel det eneste jeg fikk med meg også.. 😀 Ja, gratulerer på bloggtopplista da::-) er du høyt oppe? 😀 Det hekleskjegget skal vel bli godt til vinteren tenker jeg 😀

    2. Hehehe, stemmen va no finar einn skjegget heldigvis… Men, typisk Grand Prix låt.. Neste år bi det du Susann!!! Uten skjegg ja;p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg