Du rekker sikkert å lage slik stash til 17 mai ;-)

Det ble mye stash av 3 garnnøster
Av 1 rødt, 1 hvitt og 1 blått nøste ble det alt dette og det er enda mye garn igjen.
Jeg hadde ikke noe 17 mai stash, så det ble da litt.

Det begynte med 17 mai sløyfer, og endte med dilla. 

  

Vil du høre en  “17 mai sangen”   fra meg: TRYKK HER  Jeg må ta den hjemme, for jeg sipper så når 
sangen synges offentlig 🙂

VIL DU FØLGE MEG PÅ FACEBOOK TRYKK HER, og meld deg inn i gruppen -Susns sang og smurferi 🙂
Ønsker alle mine gamle og nye lesere en fin 17 mai. 

Alle disse blomstene blir delt ut imorgen til noen som jeg er glad i <3 🙂 

                               

                                


 Oppskrift på den lille blomsten: TRYKK HER

Oppskrift lang sløyfe:
Legg opp 65-70 lm, hekle tilbake med samme tråd.

Bytt tråd, fm i alle fm fortsett rundt hjørnet, med 2 fm i den ytterste, 
en hel runde. 2 fastmasker i hjørnet, eller 2 fm i de 2 ytterste , for å få
hjørnet rett.
Bytt farge, det samme som 2 omg.
fest tråder og knyt sløyfe 🙂

 

 

 

4 kommentarer

Siste innlegg