STORT HEKLATEPPE TIL VERANDAEN. Oppskrift.

Raskt å lage, men fort gjort å legge det vekk og..
Derfor tok det litt lengre tid enn planlagt.. , men morro nok nå idag som det er ferdig 🙂

Når jeg bare fant ut hvor feilen lå, ble det heklet raskt. De siste rundene ble matta  for tung å ha 
i fanget så jeg satt meg i midten og heklet rundt. 
Min gode venninne og bloggvenn ENGLA har laget mange slike matter. Hun river opp filleryer 
selv av gamle laken og ymse rester. Jeg heklet dette med spaghetti garn kjøpt på panduro.
Det er  en del stretch i spaghettigarnet så matta ble og litt stretchy. OPPSKRIFT TRYKK HER , jeg
har brukt heklenål nr 15. Tuusen takk Engla for den detaljerte oppskriften og innspirasjonen. <3

  

Festlig nok kan jeg ikke sette meg ned på gulvet uten at min firbente bestevenn tar det som en invitasjon.
Det er jo koselig det da <3 

Når matta var ferdig fikk jeg ikke boffsen fra teppet. Han ser bare dumt på meg når jeg knipser han vekk 😛
Så passe molefunken går han av teppet så jeg får bilde av hele :-))

 

VIL DU FØLGE MIN BLOGG PÅ FACEBOOK: TRYKK HER og meld deg inn i min gruppe:
Susns sang og smurferi 😉 

Etter endt arbeid var det godt å nyte hjemmelagde gluten-melke-sukker og eggefrie havrekjeks.:-)

                                  

#heklamatte #heklateppe #spaghettigarn #heklemedspaghettigarn #heklamatteoppskrift

12 kommentarer

Siste innlegg