JEG KASTER KLÆRNE PÅ CATWALK `n – På direkten P4.

På Catwalk`n med  P4`s Grunnlovsturne.

Jeg syns jeg måtte benytte anledningen da jeg først skulle være med på dette.
Jeg går ikke i den tro at jeg blir nedringt for oppdrag, så jeg benyttet anledningen og kastet klærne. 🙂 

Jeg tar ikke meg selv så høytidelig, så når jeg hadde sjangs til å få litt plystring og latter blant seerne
så selvfølgelig… . 😉 Her går jakka. ..og dermed var jakka glemt. :-)) 

Muttern fikk tak i den og tok vare på den. Hva har man ikke foreldre til 😉 Å sørge for at en ikke fryser og 
å bli oppdratt så en oppfører seg sømmelig… eh..

Jeg var ikke sikker på om det var fotografer her, så jeg lånte 
vekk min telefon for å sikre meg bevis. En av Kappahljentene tok og noen fine bilder, men de som ligger her 
på bloggen er tatt av Eventpartner.no .  

 Vår lille Catwalkdag

En god venn av meg ringte å fortalte at hun hadde vunnet gavekort på Kappahl, men hun måtte del det med
familien. Heldigvis for meg og minsten var hennes familie bortreist og vi kunne “brukes” 😉
Så vi måtte plukke ut tøy og stille på denne catwalk`n. Det skulle jeg nok klare. Minsten
var og klar. Jeg fant denne hvite kjolen og ola-jakka og har ikke få ganger blitt sammenlignet av
gode (ironi) venner med min mor.. i brudekjolen hennes hahaha…   Så nå 
tar jeg på meg kjolen og ber muttern se etter meg i brudekjolen hennes om hun skal ut på vift 😉

Minsten var og knallfin.

 

P4`s turne, hadde siste stopp i Eidsvoll , og det var en fin dag med mye fliring og fnising. Tusen takk
til min gode venn for at du valgte meg . 🙂

                          

 

VIL DU FØLGE MIN BLOGG PÅ FACEBOOK TRYKK PÅ TEKSTEN HER:
– og meld deg inn i gruppen, Susns sang og smurferi. 

 

 

 #p4grunnlovsturne #klesmodell #modellforklær #modell #medelloppdrag #catwalk
#mote #klær  

 

 

 

4 kommentarer
    1. Stilig.. og tøft gjort av deg. Jeg tror ikke at jeg hadde kommet meg ned en catwalk uten at knærne mine hadde gitt etter- og det hadde vært med kun nærmeste familie som publikum 🙂
      Flotte bilder var deg også.. morsomt, og det ser det ut som du hadde det også 🙂 Stå på!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg