INGEN ER UERSTATTELIGE – Mann er mann…

MANN ER MANN…
Gubben, han jeg ser på  med tanker som – innsikt, visdom og klokskap. :-))

Han drar hånda  over brystkassa og ser nedover. (slik jeg gjør når jeg er i tvil
om Bh`n sitter der den skal. og noe kan være skvulpa utafor.) , litt varm er han (svidd)  etter dag 2 med
blå Himmel og handymanaktiviteter. Jeg har jo smurt meg med en fancy 
godt parfymert krem som gir meg kløe herfra til evigheten..men godt skal det lukte.. :-))

Hånda hans river over brent hud fra brystkassen til fjeset..
– Ja , her føler jeg meg LITT mer stiv …i huden. Sier han

Ordet FØLER faktisk. tenker jeg… Oi !! 
Jøss, har han “følelser” eller forresten, sanser. ?..

Etter en helg på hytta med tildels litt tregt nettverk fordi minsten lastet ned noen filmer
sist helg..uten å spørre .. var gleden stor da vi kom hjem… 
 STABILT NETTVERK <3 <3 <3
Ikke noe er som nett-stillhet etter nett-tørke..  2 stk (i utgangspunktet halvromantiske sjeler)
i de siste strålene fra kveldssola hjemme…
heeelt stille …
..med hver sin “nettdate.. ” Facebook, aviser, mail, blogg..og
all slags annet tidssluk..  (les  faenskap)

Så legger han vekk sin pæd og har tydeligvis noen ord igjen som ikke er brukt opp.. han bruker
faktisk ikke ha flere enn meg.. Det sies jo at gubber har 2500 og vi kjerringer har 4000 til 4500.. eller var det
40.000… samma..

Jeg: -“Ja, for du har vel sikkert vært flink å smøre deg disse dagene du eller? ..med faktor”

Gubbe:   – “..mm..n-ja-u-æ-i-e.” .
.
Jeg:  “Så du tenker kanskje  ikke på at noen er glad i deg og at du kanskje burde smøre deg
   med faktor på huden når du er ute hele da`n.”

Gubbe:   ( …. sukk…tanker ..uten svar.. ..ikke mye mimikk heller foresten)

Jeg: -J”a, for du tenker kanskje ikke på at noen er redd for deg..? ” 

Gubbe: (likeglad stemme)  … mmm.., nei, ingen er uerstattelige !!! 

Skulle ønske jeg til tider hadde evnen til å se slik lett på ting som gubben.. <3

La du foresten merke til hvor mange ord jeg brukte, og ikke minst så du for deg all min
mimikk samtidig som jeg ramset opp dette som gubben ser  på som en sånn utømmelig
ordmaskin.. , mens han sparte seg med  noen lyder .. og absolutt ikke noe forskjell i mimikken
.. 😉

Dte fikk meg til å tenke på (tilstadighet samme tanke..) den boka : Menn er fra Mars og
kvinner fra Venus 😉

Jeg leste foresten en artikkel med overskrift _ ” Snakker kvinner mer enn menn” , i dette 
tidsskriftet… , men desverre hadde jeg ikke kjøpt abbonement til gubben i dette 
“bladet” , så jeg er like uklok … på dette området 😉 

VIL DU FØLGE MIN BLOGG PÅ FACEBOOK; trykk her !! .. og meld deg inn i gruppen:
Susns sang og smurferi.
 
#positivgubbe #ingeneruerstattelige #gladideg #gladidegjegog
  

 

6 kommentarer
    1. JA, vi er til tider GANSKE så forskjellige,tenker forskjellig, snakker forskjellig og gjør forskjellig. Men jeg har hvertfall lært etterhvert at hvis man VIL noe, så får man si RETT UT, for hinting og sånt, det er VÅR greie, og DET blir bare ikke forstått overhode 😀 Klar tale, helt klart best 😉

    2. Jeg ble fortalt av en ivrig fjortis at kvinner er fra venus mens menn er fra anus…….ost er ost,og hund er hund,men gubben er uerstattelig,-jeg har jo lagt ned så mye tid på temming og dressur……

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg