LIVE OPPTAK Fra Bygderock Nittedal 2014 Susann Sundquist med The Session

With a little help from my friends. <3

Alle kan trenge en hjelpende hånd en gang i blandt.
Noen “får litt hjelp fra venner ” når det stormer. (…) <3 
Denne gangen ga jeg THE SESSION en hjelpende hånd som vikar for en av sangerne. 
Med gleden på min side takker jeg for et godt samarbeid med en 
dyktig gjeng. 

Vil du like eller se siden  til The Session på Facebook, trykk på blå tekst. 🙂 

  “>/0.jpg” class=”Youtube” width=”480″ height=”360″ alt=”

 
 
VIDEO: Beate Engebretsen
 
 
Jeg fant et mobilopptak delt på Facebook som mine bloggtittere kan få se. Del gjerne innlegget eller min gruppe.
VIL DU FØLGE MIN BLOGG PÅ FACEBOOK , meld deg inn i gruppen Susns sang og smurferi. VELKOMMEN !! 
 
 
Vil du like Bygderock ? Trykk HER 

 
En stor takk til Beate Engebretsen for VIDEO og
Morten Syreng for FOTO. 🙂
 
Er det andre som har tatt fine bilder eller video, ta kontakt !

Innlegget vil bli oppdatert og flere innlegg kommer. 🙂
 #Bygderock #Nittedal #Bygderock #Nittedal “Thesession #thesessionnittedal #nittedalsband #norskeband

 
 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg