BOKSEHOLDER TIL GUBBEN PÅ BÅTTUR <3 HENGES PÅ ÅREGAFFELEN… hjelper og litt hvis motor`n stopper ;-)

EN KNAGG TIL DRIKKEBOKSEN

Det er jo ikke snakk om noe cabincruiser dette , men kanskje en
bitteliten “day-cruiser”.. 😉
Her på vannet kan det “dra seg opp” til 30 cm bølger..  🙂
Da blir det største problemet HVOR skal vi sette fra oss
brus / cider boksen/ flasken ?

 

Denne er heklet i hamptråd, som jeg ikke helt husker hvor jeg har kjøpt.
For alt jeg vet kanskje jeg har stjålet den fra boden /furterommet til gubben. 😉

OPPSKRIFT

4 lm 1 kjm i siste lm
3 lm (1 stv) 17 stv i ringen. 1 kjm i 3lm på første st
1 st i hver st (3lm = 1st, første ) = 18 st
Fortsett så mange runder som du vil ha den høy ettersom
hva slags bokser / flasker du/ han  liker best å ha med. 
Avslutt med en hempe av 16 lm , eller så lang du ønsker hempa.

Hene den på åregaffelen i båten 🙂 SEND GUBBEN UT MED BÅTEN, eller bli med 😉 

VIL DU FØLGE MIN BLOGG PÅ FACEBOOK, TRYKK PÅ DENNE TEKSTEN og
meld deg inn i Susns sang og smurferi. 

#ølboksholder #brusboksholder #heklaboksholder #heklaflaskeholder #heklaølboksholder

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg