Hekla Sommer kjole til jenta mi <3 Link til oppskriftsheftet.

<3 Hekla kjole til sommerselskapet. <3

Jeg hekla denne kjolen til meg selv først i Mandarin MEDI Garn. Vil du se den TRYKK HER
Når den var ferdig ville minsten ha en også. 

Ettersom jeg hadde noen garnnøster til overs ville jeg prøve.
Aldri før har alle restene og avklipp telt så mye.
 Møntsteret fant jeg i MbyM sitt  nummer 01/2014 
                                 

Jeg hadde moen meter for lite blått, 🙁  og derfor ble det  litt hvitt på baksiden på skuldrene. 
Hentet igjen det hvite med å lage en hvit “blondekant” av staver og fastmasker.
 

                                

                              

Jeg avsluttet kanten nede i omg 2 istedenfor omg 7, da ble den hakkete. Synes du det ble fint?

VIL DU FØLGE MIN BLOGG PÅ FACEBOOK – TRYKK HER 
Og meld deg inn i gruppen: Susns sang og smurferi.

Du er velkommen til å dele dette innlegget og du kan også dele gruppa mi på Facebook. 🙂 

Vil du følge meg på instagram? Susnpusen, heter jeg. 🙂 

#heklakjole #hekkalkjoletilbarn #heklabarnekjole 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg