Glutenfri halvferdig pizza og tortillalefse.

Trenger du pizzabunn varisjon?

Det finnes noen ferdigpizzaer som er glutenfrie, noen med og noen
uten melk.
Nå har Schær kommet med tacolefser/ Tortillalefser ( en stund siden) Takk o o lov ,
endelig, for der må jeg innrømme jeg har prøvd mange varianter. Enten  bake selv, eller 
kakelefser og andre varianter. 

 

Den kommer med 2 i pakka, men en er nok til en jumbo-tacorull for min del, så hvorfor ikke 
lage pizza av den den andre dagen.

Min hjemmelagde pizza er stor og luftig, TRYKK HER
hvis du vil ha oppskrift, så denne blir en tynn variasjon og dermed mye mer fyll enn
bunn. 😛

Husk alltid å lese på ingredienslista. 🙂

VIL DU FØLGE MIN BLOGG PÅ FACEBOOK, TRYKK PÅ DENNE TEKSTEN og
MELD deg inn i gruppa: Susns sang og smurferi.

Vil du følge min blogg på instagram, Jeg heter Susnpusen. 

 

Hvis du vil se potetlompene mine kan du trykke  på linken for pizzabunn og skrolle deg nedover.
Der finner du ALLE oppskriftene jeg har lagt ut 🙂

#glutenfriferdigpizzabunn #glutenfripizza #glutenfripizzabunn
 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg