Nå skal det klones flere av denne gutten

Pelsdott i beste kvalitet

-Nå min venn, skal det lages nye puddler av deg. <3
Et morsomt funn gjør at jeg kan lage noen kloninger.

Det førtse jeg tenkte da jeg så garnet i hylla var: Nå kan jeg lage den fineste kosebamsepuddel.

Hekling var selvfølgelig planen…men den planen fallt fort i grus, for det var nesten nytteløst
å hekle med de krøllene, så fram med strikkepinnene. Hepphepp!! 🙂

 

                                              

 VIL DU FØLGE MIN BLOGG PÅ FACEBOOK; TRYKK PÅ DENNE TEKSTEN; LOGG DEG INN 

 OG MELD DEG INN I GRUPPA: Susns sang og smurferi.                         

 

Vil du se mer av puddel-Louie TRYKK HER 

Likte du min blogg, del eller lik, du er velkommen! 🙂

Jeg må innrømme at jeg har spart på pelsen til min dvergpuddel for å finne ut om jeg kunne lage 
garn av det, men enda har jeg ikke kommet lenger med planene – pelsen i en pose.
Nå fant jeg dette garnet -Lerke  , dale Monjita  <3

#strikkapuddel #heklapuddel #puddelgarn #lerkegarn #puddelkloning #hekladyr #heklakosedyr #strikkakosedyr
#strikkabamse #strikkahund #heklahund #dalemonjita #dalemonjitagarn

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg