Torsk i cocos til middag kanskje?

Denne ble så god at jeg deler den med mine lesere.

Det gjør meg glad å vite at alle i familien VIL HA fisk på menyen.
Ikke alle hjem det er slik. 🙂

Denne gangen brukte jeg fryst torsk i biter, du kan selvfølgelig bruke ferske  fileeter  eller biter også. Salt det gjerne 
en stund i forkant. 

OPPSKRIFT:

– Hakk opp ca 1/2 løk , 1-2 fennikkeler, 2- fedd  ( etter smak) hvitløk, litt salt
vend det litt i smør i panna /kasserollen ( Jeg bruker å steke i cocosa som du får kjøpt
på helsekost, og er brun på etiketten.)

-1 pose fryst aspargesbønner eller brekkbønner kan også brukes, vendes litt sammen med det andre.

– En  kruspersille ( jeg bruker alt på en gang av en potte)

– Tøm over  ca 2 bokser med cocosmelk

– Ved siden av koker jeg litt gullerøtter i biter og litt poteter med mye salt.

-Kok opp, tilsett torsk og la det småkoke til torsken er ferdig. Tilsett 1-2 dl reker
og gullrøttene.

Krydre med ønsket krydder: Jeg bruker  salt, peppermix, skjærgårdskrydder og  
det som måtte falle meg inn. 😉 

Denne kan også spises som suppe, med rundstykker til.

VIL DU FØLGE MIN BLOGG PÅ FACEBOOK: TRYKK PÅ DENNE TEKSTEN,
OG MELD DEG INN I GRUPPA: Susns sang og smurferi.

VIl du følge meg på Instagram? Jeg heter Susnpusen 🙂

VIl du følge meg på Instagram? Jeg heter Susnpusen 🙂

#torskicocos  #kokostorsk #torskesuppe #fiskesuppemedtorsk 

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg