Gjenbruk av gammel korktavle DIY.

Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har stått med denne i hånda
og tenkt at enten så må jeg få ut fingern å lage noe av det
som var planen av den, eller så må den gå på fyllinga.


Den har levd over dødsdommen hver gang. Nå fikk jeg ut fingern. 🙂

Først malte jeg fururamma hvit. 

 

Så skar jeg ut flat filt bittelitt mindre enn den indre ramma av kork.

Så brettet jeg stoffet som er halvannen cm større på alle kanter enn filten, 
så strøyk jeg brettene med strykejernet.

Jeg brukte avklippte nåler og festet i hjørnene og kantene.

Før jeg får fyllt den med huskelapper og annet rot, fikk noen heklahjerter
og et sølvhjerte plass. <3

VIL DU FØLGE MIN BLOGG PÅ FACEBOOK, TRYKK PÅ DENNE TEKSTEN
OG MELD DEG INN I GRUPPEN: 
Susns sang og smurferi.
 

Har du noen gode ideer til enkle, raske prosjekter?

#korktavle #DIY #gjenbruktavle #gjenbruk #småprosjekt

 

6 kommentarer

Siste innlegg