Dekorativt med brikker som er raske å lage.

Noen av mine raske prosjekter.
Tallerkenbrikker eller duker.
Du kan jo velge hva du vil bruke de til  

Forandring fryder ( Sa kjerringa og gikk hjem til gubben 😉  ) heheheh…en aldri så liten digresjon.

Mange av mine duker er kremfarget, naturhvite og hvite, men du verden så fint det ble
bare å forandre  til noen gråfarger. 🙂 

Så nå må jeg bare lage flere. 🙂

  

Oppskrift på brikkene, se nederst på dette innlegget. 

Blondekanten er ikke helt lik den i oppskriften, da jeg desverre var litt for
opptatt av noe helt annet, på slutten av da jeg lagde disse 🙂

VIL DU FØLGE MIN BLOGG PÅ FACEBOOK, TRYKK PÅ DENNE LINKEN /TEKSTEN
OG MELD DEG INN I GRUPPA: (Øverst til høyre) Susns sang og smurferi.

Vil du følge meg på Instagram: Susnpusen , heter jeg 🙂

Den ensfargede er liten brikke og den flerfagede er stor brikke.

OPPSRKIFT FINNER DU HER 

#heklabrikker #oppskrifthekladuk #hekladuk

 

 

7 kommentarer

Siste innlegg