Lapper med mening. Inntekter går til forskning på sykdommen ME.

Jeg sender med glede en konvolutt med lapper.
Jeg fant tilfeldigvis denne siden, og ble sååå glad  da jeg så hva det var.
Lappetepper laget av et nettverk av håndarbeidsglade folk. <3
Bak lappene finner du mange som selv har ME.


VIL DU VITE MER OM HVA ME ER OG HVA DET IKKE ER TRYKK HER.

HER FINNER DU FACEBOOKGRUPPEN JEG FANT MED ALLE LAPPENE.
 

Vil du følge med på auksjonen når den begynner: TRYKK HER

VIL DU FØLGE MIN BLOGG PÅ FACEBOOK, TRYKK PÅ DENNE TEKSTEN
OG MELD DEG INN I GRUPPA: Susns sang og smurferi. 

Jeg sendte noen lapper for et par uker siden også.
Selv synes dette blandt flere lappetepper ble superstiiilig! 
Dette er bare en av de lappeteppene som er laget og det er allerede samlet inn penger
som går rett innpå konto til Fluge og Mella og ME.forskning , (Rituximab.) 

Tusen, tusen  takk til Bente og Astrid som startet med dette prosjektet, og som
monterer og organiserer  lappetepper og  utlodning.
Og takk til alle dere som sender inn lapper og premier. Det er sååå mye fint. <3
 

Det eneste kravet til lappene er:
Lappen må  måle 20 x 20 cm og være enten  heklet , strikket eller hakket.

Håper dette er med på å  gi ME syke  muligheten til å få medisin.
Selv ønsker jeg også å få tilbake store deler av livet mitt. 
VIL DU LESE MITT BLOGGINNLEGG: Med Drømmene på vent. TRYKK HER. 

Takk o lov har jeg stooor glede av håndarbeid, særlig etter at jeg ble syk 🙂
Må innrømme at jeg ikke satt mye stille før jeg fikk ME. 
Her er dagens bidrag til neste lappeteppe. Det forrige bidraget mitt finner du HER

Susn.blogg.no på Facebook TRYKK HER

Hva synes du om teppet? 🙂
Ønsker mine lesere/glanere  en god lørdag! 🙂 

#lapper #heklalapper #ME #meforskning #hekling #håndarbeid    

6 kommentarer
    1. Så bra , jeg har jo ME selv, så bra med forskning på dette. Strikke har jeg ikke gjort på mange år, får så utrolig vondt i nakke skuldre av det…og det er jo dumt for det hadde vært fint å holde på med nå som jeg har god tid …men Bloggen har liksom blitt min lille hobby.
      Leste innlegget ditt om Drømmer på vent…og kjenner meg veldig igjen…Men jeg prøver også å fokusere mest på det jeg får til…men ikke alltid like lett…Fortsatt fin helg <3...Teppet ser forresten ut til å bli veldig fint ...

    2. annebe: Så leit at du ikke får strikket … 🙁 <3 Ja, morro med blogg...her går det og i rykk og napp, men kan jo publisere maaange blogginnlegg fra sofakroken da..., 😀

      Regner med du kjenner deg igjen i det innlegget ja... <3 🙂
      Ønsker deg lykke til på din vei også... 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg