Hekla julehjerte med oppskrift.

Noen hjemmelagede julegaver <3

Jeg ble så glad da jeg fant denne enkle oppskriften.

 Vil du ha oppskrift på HEKLA JULEHJERTE TRYKK HER , Tuuusen takk til MajBritts hobbyblogg
for trinn for trinn oppskrift!  <3 🙂 

 

Inne i hjertet er det et enkelt sydd stoffhjerte med vatt. 
Minsten ble inspirert og fortsatte å sy mange julstoffhjerter de neste dagene. 

                                  

 

VIL DU FØLGE MIN BLOGG PÅ FACEBOOK, TRYKK PÅ DENNE LINKEN,
OG MELD DEG INN I GRUPPEN: Susns sang og smurferi, / susn.blogg.no

 

#hekla #hekling #oppskrift #heklaoppskrift #julepynt #DIY #hjemmelaget #jul #juletre
#julegavetips #julegave #gavetips #heklainteriør

 

Tusen takk til alle som er innom på min blogg og  alle de som deler og
liker, det gleder <3 

Lørdagshilsen fra Sus´n. 

5 kommentarer
    1. Nydelige julehjerter! De er skikkelig flotte 🙂 Jeg elsker hjemmelagd pynt, så Engelen og jeg skal i gang med juleversted litt nærmere, gleedings. Goood lørdag <3

    2. Utrolig fine :)..nå holder jeg ikke på med noe håndarbeide om dagen, pga nakken :)..men hjemmelagede ting skaper så koselig stemmning 🙂
      Ha en fin kveld <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg