Julebaksten til gubben står til “heving”

P4`s “Julebakst 
I år rakk vi å sette P4`s 40 dagers Julelikør.

Snakk om julebakst 🙂

Morro å prøve noe nytt, og det nye i år ble å lage julelikør. 
Den skal bli ferdig på 40 dager, så enda er det ingen av oss som vet om smaken er god.

OPPSKRIFT FINNER DU HER PÅ DENNE LINKEN.

Hyggelig at gubben tar seg av julebaksten også. <3
Julen 2013 laget han karameller. Flink gubbe!! 🙂 

 

Dette må vel være noe av det mest usunne jeg har  publisert her på bloggen. 
Og den er laaaangt ifra sukkerfri , men glutenmelkeogeggefri 😉 

 

VIL DU FØLGE MIN BLOGG PÅ FACEBOOK: TRYKK PÅ DENNE LINKEN,
OG MELD DEGINN I GRUPPA: Susns sang og smurferi. VELKOMMEN !!

Vil du følge meg på Instagram: Jeg heter Susnpusen

Snartjulshilsen fra Sus`n <3

#julelikør #julebakst #juelgaver #likør #P4sjulelikør #christmas #gifts  

 

1 kommentar
    1. heldig 🙂 ta deg gjerne en tur innom bloggen min, følg med fremover, kommer utrolig mange koselige DIY prosjekter 🙂 ha en fin kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg