Staken til gubben er klar for tenning.

De 4 adventslysene 

Vi er kreative her i familien, på hver vår måte, 
eller ihvertfall med hver våre temaer. 😛


De står der og skinner  for seg selv… de blanke boksene….See så vakre de er… 😛 😉

Han har stukket ut hull med nål i boksen og 
jeg har jo i grunnen ingen grunn til å avfeie de…

Han argumenterte med at de er lilla som adventstiden skal være og sølv har vi
mye av. Dermed må de få stå og han har planer om å tenne nettop disse lysene 😛

Hurra for adventstid og venting på julen. 🙂

 

VIL DU FØLGE MIN BLOGG PÅ FACEBOOK, TRYKK PÅ DENNE LINKEN 
OG MELD DEG INN I GRUPPA; Susns sang og smurferi. 

Vil du følge meg på Instagram, heter jeg : Susnpusen 😉

 

OPPSKRIFT PÅ ADVENTSLYSET ;-P 😉

1. Drikk din øl med høyre eller venstre hånd. Andre teknikker
kan også ta`s i bruk.

2. Finn en nål i håndarbeidsskuffen til kjerringa.

3. Stikk alle hullene, mens du evnt ser på et patetisk TV program
( Gjerne fortball ) 😉 

4. Klipp av toppen, ikke stoffsaksa til kjerringa…da blir det ikke mye til julestemning..

5. Be kjerringa hente et T-lys,  sitt stille
og be om at hun tenner det.. så du selv kan sette det inn. :-))
(Hansa IPA, har  den fine lillafargen .) 

                                    

 #ølstake #advetsstake #advent #diy 

 

5 kommentarer
    1. Jammen er mannen din kreativ 😀 Det der hadde jeg aldri kommet på helt av meg selv. Superfine <3 Goood 1. søndag i advent sangfuglen <3 Godklæm 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg