Alle hjerter`s dag. <3

Alle hjerter gleder seg <3 

Vaffelhjerter gleder seg, og dette hjertet gleder seg
til å bli til noe fint.

Inspirert av min fargeglade venn ENGLA  
tenkte jeg lage den ene verandaen min i litt friske og glade farger. Jeg er ellers på de duse, rolige fargene,
krem, sølv, lysegrå, men jeg tar et steg ut av min “comfortsone”  og fyller opp med farger.
Da er vi i gang og før frokost idag ble det 6 lapper i lilla. Etter frokost 4 i rosa.  

Det kommer til å bli mange lapper, så om det blir flere puter eller  teppe, eller annet, det får tiden vise.
I mellomtiden nyter jeg roen det gir å hekle uten å telle eller tenke. Meditativt og godt for sjelen. <3

Ta en titt på Engla`s side om du liker farger. På Instagram heter hun Englas kreative verden. Ei herlig jente
jeg har hatt gleden av å ha i livet i mange år. KLem til deg <3

Jeg fikk også en utfordring av en venn – Jeg som var så kreativ, sa hun. Å legge ut noe 3..eller var det 5 dager 
på rad. Joda… Jeg burde absolutt fått ut de mange bildene  jeg har tatt til blogging siden desember
så da få tiden vise 😉 

Nå blir det ut å base i snøen med de jeg er glad i og tenke på at jeg vil gi de like
mye kjærlighet alle dager i året.

VIL DU FØLGE MIN BLOGG PÅ FACEBOOK: TRYKK PÅ DENNE LINKEN 
OG MELD DEG INN I MIN GRUPPE: Susns sang og smurferi.

VIL DU FØLGE MEG PÅ INSTAGRAM, HETER JEG: Susnpusen 

 

 <3 <3 <3 Happy Valentine <3 <3 <3

 

4 kommentarer
    1. Herlig 😀 Farger er så oppfriskende og flott 😀 Lurt det der med lappegreier for da kan man jo bare holde på så lenge man vil og så kan det bli enten puter eller teppe. OM man starter å skal lage et helt teppe virker det uoverkommelig for det er så stort men slik du gjør det så blir det liksom ikke at man har 200 lapper igjen. Jeg har lagd et strikkelappeteppe en gang for leeenge siden, nei faktisk 2 et i ull og et i bomull, kjempeGØY 🙂 Engla er jo bare helt herlig hun spruter rundt seg med farger og sprer masse glede. Ha en nydelig kveld sangfuglen <3 godklæmme 🙂

    2. ladyaugust: JA, jeg er ikke mest tålmodig…så er vel en underleiggende tone om ikke å stille for høye krav til seg selv…at en pute er “innafor# ..og et teppe ..om det plutselig spruter av heklemasker så blir det det det blir… 😉

      Her garn liggende til ull og… lurer i grunnen på hva jeg tenker når jeg kjøper inn til flere prosjekter samtidig… (eller har jeg da kanskje GLEMT det første ..eh.. ) .
      ..men da har du jo vært flink da…med de store prosjektene… Flink er du !

      Får holde med ETT “rom” med farger… for meg 😉 Så kan jeg komme til Engla og nyte fargene 🙂 <3

    3. haha det er fort gjort å glemme litt hva man har 🙂 Deilig å ha et prosjekt på gang 🙂 I morgen tror jeg at jeg skal freshe opp kjøleskapet bittelitt 😀 Det var jammen lurt 🙂 Jeg har ikke så mye farger men jeg er veldig glad i farger. Det er så lite her så da ser det bare bomba ut om ting har for mye farger 🙂 Ha ei riktig så goood natt <3

    4. Åh så koselig vennen <3 Tusen takk!
      Jeg elsker fargene og skulle ønske jeg kunne hekle 🙂
      Tror du må kurse meg jeg.
      Det ser jo ut som en skikkelig telle og konsentrasjonsjobb...jeg som til og med strikker feil på kjøkkenkluter, hihi
      Ønsker deg en superduper kveld!
      Jeg er glad i deg <3
      Stoooor klem fra Engla

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg