Lag bilder og duker i tova ull – gjenbruk – trekk om stolene i de fineste stoff.

DIY – gjenbruk.
 
Det er gøy å trekke om stoler og puffer. Jeg har noen slike prosjekter bake meg
og sikkert mange foran meg.


Disse er ikke mine prosjekter men synes de var så fine at jeg måtte vise de frem for Iren. <3
Så koselig når minsten har vært hos besteforeldre og kommer hjem med noe stilige hjemmlagede produkter.

Da har hun vært med Iren på hobbydag på syrommet hennes. Gjett om hun er glad. 
LItt av det Iren har laget ser du her. De gamle stolene på hytta (der vi har vært i mange tidligere år) 
har fått nytt trekk med skogens konge. 

Duker i tovet ull med skogens konge 


 
Minsten hadde laget en nydelig liten brikke med en perfekt ugle på. Den er på hytta, så 
den får komme på bloggen senere. Tovede ullkuler til treet, eller en god start til et teppe
kom også med hjem end ag.

Iren er rå med symaskinene, så i det hun går forbi symaskina poffer det opp et
nytt barneplagg. eller den kuleste designkjolen. 😉

TA EN TITT PÅ HJEMMESIDEN HENNES VED Å TRYKKE HER. 

Stolene ble såå stilige! 

Og putene så elgtro  at en skulle tro stoffet var av elgen som har beitet rundt på
plenen der de siste åra.. men det er det ikke  –  de er kjøpt. 

Nå er jeg snart klar for å innrede på 2 stk verandaer, en innglasset og en under tak,
så det kommer mye kreativt her. Bare å følge med. 🙂

VIL DU FØLGE MIN BLOGG PÅ FACEBOOK, TRYKK HER OG MELD DEG INN I GRUPPA:
Susns sang og smurferi. Der vil det også komme når jeg opptrer med sang eller annet.

VIL DU FØLGE MEG PÅ INSTAGRAM, heter jeg : SUSNPUSEN 🙂 

#gjenbruk “diy #tovaull #kjolesøm #sybarneklær #sy #søm #ideer #kreativ #kreativt #reproduksjon 
#egendesign #hjemmelaget #hjemmesydd #toving #framsnakkimg 

3 kommentarer
    1. Så flink hun er å lage ting. Vært innom å sett på tøyet hennes og stolene var trekt veldig fint 🙂 Heldig datteren din er som har en sånn plass å være. Det blir man inspirert av og lærer mye av.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg