Kreative aktiviteter i påsken

Påskeaktivitetene 2015 ble …

Det viktigste er vel å tilbringe tid sammen…


og…å le sammen, å skravle, de gode samtalene, …
I mellom dette som er viktigst i livet sysler jeg og minsten med dette…. 

Noen av påskeeggene  fra tidligere år fant vi 
ikke helt ferdigstillt, så de fikk ny look. Noen fikk et ekstra strøk og noen ble bare restaurert.

Her på hytta er det også ymse av  restegarn. Det ble noen hekla duker , 3 stk første kvelden av disse. (under)

 

Så den neste tålmodighetsprøven.. Som ikke var så vanskelig som det så ut til…. var denne oldemorsruten, 
Det blir nok noen lapper av denne sorten… tålmodigheten får avgjøre om det blir teppe, pute eller noe
annet mindre.. .. blir jeg lei..blir det bordbeskytter ..hihihi….;-) (1 stk..)

 

Så går det i perling av gule kyllinger til å henge på de malte kvistene vi samlet..

Kvistene har vi malt for å gjøre de litt mer allergivenlige.. så de kan få bli inne..

Har du noen gode ideere til fin påskepynt? 

 

VIL DU FØLGE MIN BLOGG PÅ FACEBOOK, TRYKK PÅ DENNE TEKSTEN 
OG MELD DEG INN I GRUPPEN: Susns sang og smurferi. 

I denne gruppa blir det publisert om jeg opptrer på konserter eller annet.

Vil du følge meg på Instagram, heter jeg: Susnpusen. Link til 
hvordan profilen min ser ut, ser du øverst til venstre her på bloggen. 

 

Ønsker dere alle en fin på påske <3

 

#glede #kreativ #diy #påskepynt #hjemmelagetpynt #hobby #kreativitet #skaperglede
#håndarbeid #acrylmaling #maleegg #maling #hekling #hekle #crochet #hekladuk #duk 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg