Lykke er å kunne gjøre noe gammelt om til nytt.

Dører blir nye med visdomsord og  maling.
 

Her er min utsikt fra toalettskåla faktisk 😉

Inne på doen på hytta vår må du ut for å skifte mening, og helst burde du gått ut for å blunke også.
Men det er i det minste  noe fint å se på. Her er ikke plass til å henge bilder av de kongelige… :-))

Dodøra er prydet med denne teksten… (over og under.) 

(over) til ære for gubben… som alltid skylder på meg… 

(under) … eller da han gnåla for at vi fyllte snurredassen med papir…skrev jeg dette..

 

Takk o lov for at snurredassen er skiftet ut med forbrenningstoalett #miljøvennlig og
nå snart blir byttet ut med noe enda bedre… (trykkavløp)

Og dette (under) er soveromsdøra… 

 

 

 

Utsiden av dodøra… (under)

 

Hvis du ikke likte dette kan du bare…:

hehehhe… 😉 Neida…det var ikke meninga å være så brutal, men du kan i hvertfall 
“gjøre ditt og dra av papiret” 😉 God utedasspåske.

VIL DU FØLGE MIN BLOGG PÅ FACEBOOK, TRYKK PÅ DENNE TEKSTEN 
OG MELD DEG INN I GRUPPA: Susns sang og smurferi. 

Her blir det også publisert de steden jeg opptrer på med musikk og sang. 🙂

 

VIL DU FØLGE MEG PÅ INSTAGRAM, HETER JEG: Susnpusen. 
Øverst til venstre her på bloggen, kan du sjekke. 

 

FREMGANGSMÅTE:
Dørene er malt med vanlig veggmaling, 2-strøk. Så linjet jeg opp skrivelinjer med blyantstreker.
Skrev forsiktig med en svak blyant, så jeg slapp å male over hvis det ble feil,
eller ikke plass til bokstavene. Før jeg malte  bokstavene oppå.
Grunnen til at jeg brukte acrylhobbymaling er at det er lettere å få vekk. Det kan jo også bare
pusse vekk og males på nytt. …men man tager hva man haver 😉

 

#påske #lyseren #lysern #interiør #interior #male #acrylmaling #DIY #diy #oppussing 
#veggdekor #dørdekor #visdomsordpåvegg #visdomsord #hverdag #glede #kreativ #interior #interiøs
#kreativtinteriør #

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg