Så enkelt og raskt å lage, og så dekorativt.

Mari-Mari-fly-fly over alt. <3

Med litt rød maling  og litt svart maling er det fort gjort!

I hagen kryper det marihøner over alt. Det er jo i grunnen ekstra fint for de som ikke 
har de vakreste og mest ryddige blomsterbeddene. 😉

Det er vakkert det som vokser villt også, og her i hagetrappen vår er det en salig 
blanding av “Natt og dag” , krypstauder og da bildet ble tatt var det ikke kommet så
mye bær enda, men det vokser og myyye markjordbær i sprekkene. <3

En morsom aktivitet for de små også å male slike marihøner <3 🙂

Til slutt denne nostalgiske lille detaljen. <3 Treskoene til en av jentene mine. <3 De er 10 cm
og jeg elsker å pynte med de. 🙂

Ønsker mine blogglesere en fortsatt fin sommer. 

VIL DU FØLGE MIN BLOGG PÅ FACEBOOK, TRYKK PÅ DENNE LINKEN 
OG MELD DEG INN (logg deg inn først evnt) I GRUPPA: 
Susns sang og smurferi.

Vil du følge meg på Instagram, heter jeg: Susnpusen. 

 

#kreativt #blomster #hage #eksteriør #kreativtihagen #tresko #diy #fragammelttilmytt 
#natur #inspirasjon 

 

6 kommentarer
    1. Å DET BLE FINT! Skulle ønske jeg hadde hage så jeg kunne gjøre slikt.
      Skal huske det når jeg en gang i fremtiden går rundt i min egen hage (forhåpentligvis!)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg