Enkle grep i interiøret for en ny personlig stil.

Du kan skrive veggordene dine selv. 

Hele hytta er full av mine egne veggord. Her er noen av de.
Noen er publisert fra før og noen er av nyere dato.

Bildet har jeg også malt selv og det finnes i 2 eksemplarer. 🙂

Skapet kjøpte jeg en gang i tiden av min gode venn Engla et veggskap. Det ble malt og fikk teksten
som jeg fant på et gammelt trau etter min manns bestemor.


                                               “Når ølet går inn går vettet ut” 

Bildene har jeg grunnet /malt selv og brukt noen fiiine servietter som decoupage.

Dører er malt med vanlig veggmaling Snickerfinish (40) Hvit farge.
Strek opp linjer og skriv med blyant først før du maler med annen maling. Jeg brukte acrylmaling
Men det er kanskje best (for at det skal sitte) med veggmaling på teksten også. 
Fordeln med acryl er at blir du lei kan du enklet pusse det vekk. 

            Vi har hverken gress eller noe bak do på hytta vår som skal bidra til bedre groing,
                                                    men lykken er der <3


Sengene er snekret fra “good-old-gammel-nok-dagà” ,  på planken har jeg skrevet:
– For livets glade  jenter går solen aldri ned.
-Lykke er å være to med en kjæreste så god.
-Barndommens lykke er å bli elsket.

Vil du følge min blogg på Facebook, Trykk på denne linken og meld deg inn i gruppa:
                                   Susns sang og smurferi.                 

                        Vil du følge meg på Instagram, heter jeg : Susnpusen 

               Så en sommergave fra minsten som passer suuuupert inn i interiøret. <3

                                                Perlede ugler. (dukene er heklet.)

                  

#interior #interiør #intriør #living #home #hjem #husoghjem #hytte #hyttestil 
#kreativtinteriør #kreativ #acrylmaling

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg