Hunden min jobber som skitbærer.

Hunden kan bære møkka si hjem sjøl.
Det gjør hunden min. Han kunne plukket den opp 
selv også synes jeg…

Har din hund noen morsomme triks?

For lang tid tilbake luftet jeg  hunden vår. Han gjorde fra seg og jeg plukket det
opp med hundeposen. Jeg måtte sette fra meg posen for å knyte skolissa og 
før jeg visste ordet av det hadde bikkja stukket av med drittposen.. jeg skvatt litt og så for meg 
synet,  om han ristet den … eh..Oh shit! 
 Ikke visste jeg at ungene hadde lært han dette trikset. 🙂
 

Siden den gangen har han stort sett bært møkka si sjøl. 🙂 Flink bisk! 

Vil du følge min blogg på Facebook, trykk på denne linken og meld deg inn i gruppa:
Susns sang og smurferi
.

Vil du følge meg på Instagram, heter jeg: Susnpusen.

Her publisereres det også om jeg opptrer eller synger offentlig.

#puddel #hund #mennesketsbestevenn #kreativ #kreativt #elskerhund #dvergpuddel
#flinkhund #triks #lol #flinkgutt #hunden 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg