Med de beste musikalske ønsker for 2017 LIVEOPPTAK av The Session- Nittedal.

Soul, trøkk, og masse groove fra  oss i The Session. 

Dette er er band med mye trøkk, groove, høy soulfaktor og masse sjarm.
Jeg er veldig glad for å få være en del av denne herlige gjengen
bestående av: 

Vocals: Egil Hjorteseth, Solveig Borgen og meg Susann Sundquist
Rythm: Stefan Spång, Stein Kulseth, Svein Johnsen, Øystein Halvorsen
Horns: Sindre Sandvik, Harald Opheim, Yngve Bjørge, Bjørn Tveøy, Kim Koffeld


LIVEOPPTAK FRA HAGAN Folkets hus nov 2016

VALERIE / Susn vocal
 

                                                     

 

Take med to the river / Egil Vocal

                                                        

TRYKK HER FOR Å LIKE OSS PÅ FACEBOOK

Vil du følge min blogg på Facebook, TRYKK HER og meld deg inn i gruppen:
Susns sang og smurferi.

Her blir det også publisert hvor/ når jeg opptrer offentlig.

Vi setter stor pris på om du har opptak eller bilder av oss om du sender oss det.

Jeg gleder meg til å fortsette samarbeidet med The Session i 2017 også. 
Jeg startet her som vikar og angrer ikke et sekund. 
Tusen takk for gleden det gir.

 


——————–
<3 Takk for at dere gjør dette mulig. <3
——————–

(Int)

#Nittedal #thesessionnittedal #norskeband #band #liveband #liveopptak #Hakadal #Buckleyspub #Osloband 
#bandakershus #vokalist #musiker #musikere #scene #vokal #blåsere #blåserekke #musikere #danseband #soul #funkmusic #Lillsetrømkulturpub #kultur #kulturnittedal  

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg