Skrekkelig morro ! Halloweenfest er en god ide for barn og ungdommer.

Og denne dagen var skrekkelig festlig for voksne barn også.

Jeg må innrømme at jeg humrer og ler enda av denne dagen med min gode venn Engla.

Jeg har alltid vært glad i å dekke bord og decorere , men det er ikke hver dag det blir dekket på denne måten.☺

Engla kom med et lass med Halloweenstuff fra Nille😂 og vi kunne bare starte å dekke på. Sjekk gjerne ut Englas Blogg også, der er det også bilder.

-“Ja, værsågod her har du en spisestue☺”

Dermed var galskapen i gang. 🖤

Engla: -Vi må ha «noen» i rød kjole..

Meg: – og det må bli meg det da kanskje ..Eh.. ?.

Selvfølgelig stiller jeg opp som skuespiller..

Da gjenstår bare selskapet.

Ønsker deg en fin Halloween.

Måtte du få sitte i fred om du er av de som ikke kan fordra Halloween.

Måtte du få mange ding-dong om du synes dette er festlig nok, eller om du kanskje motvillig er med på å dele ut godis til små djevler som ringer på.

Selv har jeg vært av de som helst ville slippe dette og heller håpet på julebukker i romjula, men de dukker faktisk ikke opp. Dermed er det jo i grunn festlig nok å få disse små djevler og vampyrer til å synge en sang før de får forsyne seg i godisskåla☺

Flere bilder og film på min Instagramkonto: @susnpusen

Vil du følge min blogg på Facebook TRYKK HER og meld deg inn i gruppa: Susns sang og smurferi.

Hilsen fra Susn😊

#halloween #halloweenideer #djevler #borddekking #skrekk #halloweenparty #dekketbord

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg