Båtlivetsgleder -maritime komiske betroelser .

Reklame | Marineshop.no

⚓️ Båtlivetsgleder- på godt og vondt⚓️

«Septiske betroelser»

SE YOUTUBEVIDEO UNDER FØRSTE BILDE😁

– Hei det er Susann her, jeg lurte litt på de septikslangene deres.. jeg høres sikkert smart ut nå ,  men jeg veit ikke helt hva jeg snakker om.. bare gubben som har diktert hva jeg skal spørre om..

– jaa.. spør i vei..

– Gubben har hørt at dere selger noen som ikke slipper ut noe gass..  Ikke en eneste fis.. Er det tilfelle..? For da tror jeg skal ha en del meter av de… ☺️

..også du, jeg trur vi tar septikpumpe og jeg..  og diverse andre pumper .. og kullfilter og.. blabla… (og hjælpes for en shoppingrunde)

..etter litt målinger, frem og tilbake …noen kanskje smarte og andre sikkert ikke så smarte spørsmål ..

– Du Susann, vi vil gjerne hatt noen videosnutter fra jobben.., det kunne jo vært gøy..

– .. Eh.. joa..  , med en sånn akkurat passe vømmelmaga gubbe så kan jeg ikke gå god for hva det blir, og hva slags «gøy» du tenker, men jeg er da glad i å ta bilder og film jeg, så jeg kan jo selvfølgelig se litt på det underveis jeg.. .☺️

Se septikeventyret under bildet nå eller nyt synet  av bildet under ☺️ ..

Stadig nye opplevelser med båtlivet. På godt og vondt  dette er «på godt».. 😂🛥⚓️

 

OBS: Sterke scener 😁

⚓️Godt å vite at slikt som septikslanger osv er i orden. ⚓️

2 Ulike  GIVEAWAY pågår på min Instagramside nå

-Er du på Instagram ?

-nei, .. jeg skjønner at du ikke er noe aktiv der, selv om du har kommet deg dit..og det er greit, men hvis du vil sjekke ut alikevel eller bare opprette en profil så kan du se mye fint og inspirerende. Jeg legger ut mye og jeg heter @casa_quist der.

Jeg har aaaldri hatt vinnerlykke, men etter jeg kom meg dit har jeg vunnet og deltatt i så mange morsomme konkuranser.

Ellers har jeg en Facebook-gruppe som er knyttet til denne bloggen ,  den kan du bli med i ved å trykke HER. Der blir det også publisert om jeg synger offentlig i denne gruppen.

 

Innimellom arbeidsslagene har vi rukket å nyte  litt også. Og som symbol på et godt stykke arbeid med slanger gjennomført pyntes det med slangeklemmer. ☺️ #borddekkingstips

Under dette bildet på Instagram er det giveaway nå.

 

Hyggelig å dekke bord i båten. Det mest forutsigbare vi har opplevd hittil er disse glassene.. 😂 med magnet, fra (Marineshop.no )de står i hvertfall fast på plassen sin.
Jeg må innrømme at jeg er glad for en handy gubbe med dette livet i båt. Han fikser det meste, og er ikke vanskelig å be når det gjelder å stille opp i ulike stunt, enten det er film eller praktiske morsomheter. Takk til Petter for å stille opp i filmen «septiskebetroelser»😁

🛥⚓️Nå gleder vi oss til å nyte litt⚓️ 🛥

 

Til Marineshop.no / Beklager brekninger og andre scener. Takk for inspirasjonen ☺️

– Herlige dager på Hvaler. –

Sommerhilsen fra Susann – @casa_quist 

#glede #sommer #idyll #norgesferie #båtliv #båtlivetsgleder #marinshop #maritimt #princessriviera #princess406 #septik #septikslanger #båtfolk #båtfolkpåfacebook #giveaway #båtbutikk #lol #norskekysten #boatlife #humor #roflmao

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg