Julegave til deg fra meg på Spotify.

Julen 2020 vil jeg gi deg denne lille julegaven.

Det er hyggelig å høre at jeg er etterlengtet på Spotify. Det har jeg gjort noe med i år. ❤️

Mitt hjerte alltid vanker / Susann Sundquist

 

 

I 1998 ga jeg ut ei juleplate.

For over 20 år siden ble denne spillt inn. En stund etter at den kom ut hadde jeg egen julekonsert i Nittedal kirke. Snøen dalte og det manglet ikke på julestemning. En av mine barn var konsertens lille velkomstsengel. ❤️

 

Mange år etter hadde jeg gleden av å ha en ny julekonsert i Nittedal kirke. Da var min yngste datter med som konsertens juleengel og jeg hadde kor i bakgrunnen.  Det har betydd mye for meg å ha disse konsertene og at juleplata blir spillt i mange hjem til jul gleder virkelig å høre.

Det finnes noen utgaver igjen av CD plata  om du ønsker den kan du ta kontakt, men en av sangene kan du nå søke opp på Spotify.

Tusen takk til Johnny Berg for god hjelp til å få til dette , og ikke minst før jul , det er morro ❤️

Med dette vil jeg ønske mitt publikum en god jul og et godt nytt år. ❤️

Fra andre konsert i Nittedal kirke.

Fra julekonsert med kor.

 

Avisutklippene er fra 2 julekonserter / Varingen og Romerikes blad.

 

Forhåndsomtale og etter den første julekonserten.

 

#jul #juleglede#julemusikk #nittedal #godjul #julekonsert #SusannSundquist #musiker #begravelsessanger #solist #vocalist #konsert #gospelsanger

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg