BESTE SLANKE OG TRENINGSTIPSENE HER – KALENDERLUKE 18

video:kalenderluke 18 2012

Hyggelig med et mangfold av ulike mennesker på besøk i kalender-bloggen. 🙂
Det er jo faktisk viktig å “ta folk litt inn i varmen ” i jula. Mulig mine “gjester” 
er litt vell spesielle, men SAMMA DET.. De er velkommen. :))
Foruten om at jeg syns det er trivelig å være gjestfri har jeg vært litt
i tvil om kjønnet her, men det spiller vel heller ingen rolle…  :))
Nå skal jeg sette stjerna på juletreeet… (igårkveld..) jaa, jeg har pynta det. Vil dere
kanskje ha bilder? 

Ønsker dere alle en fin dag. Blogghilsen fra Sus`n og CO. 

 

VIL DU FØLGE MEG PÅ FACEBOOK, TRYKK PÅ DENNE TEKSTEN
OG MELD DEG INN I GRUPPA: Susns sang og smurferi / susn.blogg.no 

Vil du følge meg på Instagram, heter jeg : Susnpusen

#fitness #treningstips #sexy #sprek #sporty #fit #trening 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg